kul konversation

Konversation mellan mig och en arbetskamrat @ DHL häromdagen.

Han: varför sätter du på dig vantarna ut-och-in?
Jag: för att på utsidan är de ett kalle anka-märke, och jag som nittonåring kan väl inte gå runt med barnvantar!
Han: hö hö hö, jag fick bamseplåster när jag fyllde tjugofem!
...
Han: Men varför sätter du då på dig ett par vantar till?
(där slutar det roliga, men jag fortsätter ändå...)
Jag: för....
Han: ja, jag fick använda bamseplåster på arbetstid, det var de enda vi hade. Men vadå, har du nött ut barnvantarna eller?
Jag: Ja, så jag måste vända dem ut-och-in. Och det är kallt så jag behöver två par vantar.

Seriöst fan, jag köpte ett tvåpack fingervantar på H&M.
DOM ÄR FÖR STORA!
Och kalle anka-fingervantarna passar perfekt i fingrarna förutom att de är lite korta i armen, slutar precis där handleden börjar =/
Jag som har pommes-frits-fingrar o.O

Haha...
Sovtajm i min superdupermegasköna, hårda, ikeasäng ;)
Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0