Kul konversation.

Äldsta dottern: Annsoo... Jag har spillt mjölk över hela golvet!
(Jag märkte att D var väldigt länge på toa, och skulle säkert vara där lika länge till.)
Jag: Skynda dig och torka upp det innan pappa ser!
Yngsta dottern: Annsoo... Varför får inte pappa se det?
Jag: Jo för han kommer bli arg då. Du kan ju hjälpa henne med det.
Hon springer ut och krockar med äldsta dottern. De skyndar sig som fan.
D kommer ut och märker inget, Yngsta viskar till mig: Hoppas att han inte märker nåt!
Jag *schyschar*.

När jag sedan går ut till köket så ser jag vita fläckar på golvet från att trasan har droppat >_< och sen på bordet ligger glaset kvar på sned.
XD

Det är inte mina ungar, utan min pojkväns. Helt störtsköna tjejer på 6 och 7 år =))

Å det jag skulle komma fram till i förra inlägget var att Eriks Higher har gått nonstop på Rix Fm, och det är enda någotlunda bra kanalen man får in från knivsta och till uppsala. Det sög när jag jobbade.
Var nästan en befrielse att komma vöer knivstagränsen och få slå på 107,5 >_<

pUSSHEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0