Jobbfrågan.

Idag var rent åt helvete ut sagt. (varöf rsäger man så, meningen ser ju inte ett dugg logisk ut!) Äsch...
Jag hatar att jobba tolvfuckingjävlakuktimmar!
Med kukidioter också för den delen.
"Du kan börja med att ta en fika, för det finns inget å göra". In my ass, det finns ALLTID någonting att göra om man är en jobbnarkoman!
Nu ska jag inte ta i så hårt, men jag har vissa tendenser som säger att jag e sån.

Jag började med något nytt denna veckan, Vikt och volym = jag skriver upp vad grejerna väger och mäter dem sedan. Och lägger in i datorn sen. För att vi ska hitta grejjer som är skrymmande, typ. Inte fattat ordentligt varför än, men tydligen så går det jävligt bra för mig.
Både igår och idag fick jag gratulationer och sånt shit, massa sa att jag var duktig och hittade mycket grejer.
Det är ju bra, fast det är otrooooooooligt fittigt mega-jävla tråkigt!
Det var fan roligare att inventera terminalen!
Då jag endast skrev upp allt som fanns.

Äääsch bara eeeeeen dag kvar!
Och imorn kommer det vara ännu mindre än idag!
JAG VILL KÖRA LASTBIL!
Bara för att det är så jävla lite gods :P
Skulle definitivt inte banga om någon frågade om vi skulle byta!
ORKAR INTE ETT TOLVTIMMARSPASS TILL!
I och för sig så tjatade jag till mig 4 timmars rast mitt på dagen. Då jag egentligen bara städar upp på terminalen vanligtvis, och tränar på att köra med motviktstruckarna.
DET är fan grymt kul.
Sitta ensam och flytta pallar :))
Totaaaalt meningslöst, men fan så kul.

Och en grej som är kul, tycker jag.
Jag känner mig uppskattad utav det.
1, jag har fått maasssviiiiis av nya arbetskläder. Först guuula byxor å massvis av handskar och nu en tjocktröja och GORE TEX JACKA! (nu klagar INGEN på särskrivningen ;))
Dock är det självklart för stort, men fan finns ju gummitråd i grejerna :P

Och så har jag fått hand om reservnyckeln till stortrucken ;D
Och nästan hela dagarna har jag fått ta hand om "jourtelefonen", alltså den ringer man till om man behöver lastas/lossas med stora trucken ute på gårn eller en kund vill att man letar efter nån grej med en gång, eller jag vet inte...
Och cheferna verkar rätt så oroliga över att jag har sagt att jag har nåt annat jobb på g. Men jag har försökt förklara att jag vill ha fast-fast/heltid å inget annat just nu, så det är därför jag söker på annat håll. (Det kanske får dem att tänka om ifall de verkligen vill ha mig kvar!)
Ser dött ut på nattrucksfronten. Vet inte om de tänker sätta dit nån ny alls.
MEN det verkar som att någon/några av gubbjävlarna tänker gå i pension snart. Haha.

Sen till råga på allt så är min bil fett horig.
Hon e sån jävla bitch mot mig! Tjurar och fuckar sig totalt när jag behöver henne som mest!
...Precis som en bästis >_<

Nu ska jag skriva en önskelista till nyår (vuxendricka ;))
Vem vet? jultomten kanske kommer två gånger till mig (A)

Pussfuckinghejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0