I'm coming clear.

Jag erkänner, jag är en fucking jävla fegis; pussy; coward; chicken, kalla det vafan du vill.
En bättre förklaring: Jag blir JÄVLIGT som jag umgås.
Fan.
Varför kan jag aldrig vara mig själv hela tiden?
Eller är jag det? Är det sån jag är JAG! På riktigt?!

Jag är som fjortisarna, jag blir full av ångerna från en 3,5a. Inte ordagrannt, men det är typ så.
Kanske därför jag gillar att vara nykter och fyllechaffis =)
Seriöst, folk börjar nog undra om jag inte blir "full" på energidryck. Jag kanske blir det också... Eller så är det endorfinerna och adrenalinet och sånt shit, som kommer både när jag dricker alkohol - som när jag dricker energidryck. Det tror jag är den riktiga orsaken.
MEN, när jag är med tjejkompisar, ofta när de dricker, blir jag som dem. Fnittrig och sånt där shit.
När jag är med killkompisar blir jag lite mer stöddig - visar att jag finns liksom.
Och när jag är med min pojkvän, oftast ensam, då är jag lugn. Är jag mig själv då jag är med honom?
Är jag någon helt annan när jag är med kompisar?
Är det sån ja är eller är det bara att jag "blir som jag umgås"?

Man vill ju oftast att den man tycker om, när det gäller kärlek, att den personen ska vara "sig själv".
Jag och min pojkvän har varit tillsammans så pass länge, så jag tror att han fattar vilken av annso'erna som är mig själv. Men jag tycker att det är kul att "analysera" eller, ptja, kritisera mig själv...
*tänkte spela/mumla bort mig på det här med förhållanden, dit ska vi inte gå ikväll*


Julfirandet.
Det blev faktiskt inte så värst mycket julstämning. Mer en mysig middag med lite släkt - släkt för långt bort tycker jag. Blev mest syrrans sambos familj och mina föräldrar, i stora drag.
Min pojkvän fick följa med och träffa den sidan också =))
*det gillar vi*
Äldsta systersonen vart skiiitglad för min julklapp! :D
En jättestor, och låååång trailerlastbil med 2 släp, 3 bilplatser (ingen dubbeldeckare).
Jag lekte lite och testade att backa och sånt shit. Jag ägde fett ;)
Klart att det är lättare med en leksak som man ser hela på, jämfört med en riktig som man bara ser vad som finns i backspeglarna på... Hihihi....
Det var kul iallafall =)

Nu pladdrade jag bort mig och kom inte på vad det var jag skulle komma fram till.
Jo!
Tror att jag har blivit smittad avnå skit.
Känner mig inte helt frisk.
KAN vara värmen hemma hos mig dock.
Svettades där borta och nu när jag är i min pojkväns lägenhet så fryser jag nästan.
Hoppas att det bara är en helt vanlig förkylning.
Nu har jag haft en veckas ledighet, så får jobba in den skiten den här veckan me å börja måndan med ett tolvtimmarspass >_<

Imorgon (idag) kör jag grönsaker så det blir upp om fem timmar igen ;(
Sen på söndag (imorgon) är jag lediiiiiig. Men med min otur så får jag väl komma in å jobba natt eller nåt xD
Och har lovat att köra truck kl 06-10, lunch en timme, köra truck (fast tid denna veckan) kl 11-18 (med nån halvtimme/trekvarts lunch).
Å me min otur så blir det väl liknande hela veckan. Hehehehe.......
Hoppas att jag är ledig den sista dec och första jan. Vet att jag jobbar 2a jan iaf.

AGH!
Blir inge låt idag. Och inge bild.
Min pojkvän mumlar om att jag snart har skrivit en hel bok såsom jag knapprar på tangenterna.
Men han försåtr inte, som jag vet, att ni gilla ratt läsa mitt pladder ;)
LET ME KNOW IFALL DET ÄR FÖR MYCKET PLEASE!
(I know you like my Swenglish ;))

AAAAAAAAAARGHHHHHHHHH!
Nu säger jag fan hejdå!
HEJDÅ OCH PUSS PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0