Hon är en fitta.

URSÄKTA MITT SPRÅK MEN JAG ÄR ARG!
OM DU INTE VILL LÄSA, SÅ KOLLA ÄNDÅ PÅ KLIPPEN :*


Jag är inte riktigt säker på att hon har en, för den lär ju vara sönderknullad för längesen.
Hon som är en fitta alltså.
Visst kan vissa få för sig att kalla folk för hora för att det är ett elakt uttryck, men den här bruden är en hora på riktigt fan, hoppar i säng med första bästa (ofta fulaste som finns), är otrogen och ljuger som en häst. Hon lever i sin lilla bubbla av ljug och hemskheter.
Det är så synd att hennes "vänner" tror på henne, och håller med henne i hennes ljug. Därför tror ingen på mig som talar sanning.
FÖRRENS de kommer eftersläpande och ber om ursäkt när de fått vara med om hennes svek och fattat hur jävla falsk hon är.





Det är väl självklart att mina vänner får vara kompisar med vem fan de vill.
Jag kan definitivt inte bestämma över dem!
Aldrig i livet!
Men nu gäller det den här fittan, och jag blir så jävla arg när min vän, å bästa tjejkompis, kallar henne för underbar. Voivoi hon vet inte vem hon har att göra med.
FYI jag är så jävla arg att mina ben skakar.
Haten sitter i halsen och jag vill bara skrika. Eller åka hem till horan och slå ihjäl henne, som jag har velat i över ett år nu.

Är det jag som är barnslig?
Vem är det som är barnslig egentligen och blockar en överallt på internet, snackar skit om mig för de som inte känner mig etc.

Ta det här scenariot: Vi är på en fest, jag är nykter eftersom att jag kör.
Jag och mina vänner är ditbjudna av någon som känner den som har festen (har jag för mig).
Därför har vi bestämt oss för att ta det lugnt så att vi inte blir utkastade.
Jag får reda på att horan och hennes vänner är på samma fest. Jag blir först skitglad - för äntligen får jag konfrontera henne. MEN jag hade ju lovat att vara lugn = Inge bråk.
Väl på festen, i en liten jävla lägenhet. Jag gör allt för att undvika horan och hennes vänners blickar.
Det går runt en massa snack om att hon tänker bitchslapa mig. (jag tänker: varför snackar hon om att hon ska göra det och inte bara GÖR det?)
Nothing happens.
Jag lovade att vara lugn och slappnade äntligen av när de gick ifrån festen.
Efteråt får jag höra att JAG var feg som inte ville bråka.
Hallå, vem var det som var feg och inte slog mig egentligen?
Leta upp lite fakta innan du snackar skit för fan.



Alla klipp är låtar, av Avanged sevenfold.
Måste hedras med ett eget inlägg typ.
Eftersom att idag dog trummisen.
Jäkligt synd. Han är nästan, bara nästan (eller var) i samma klass med Joey från Slipknot, VÄRLDENS BÄSTA TRUMMIS!

Den här är riktigt myspys <3
Avslutar med den.



Eller vad tycker ni?
Ska jag låta min vän få tro att den där falska människan inte är ett dugg falsk? Och låta henne gå in i ljug-bubblan tillsammans?
Eller "få över henne på min sida" nej, men visa henne den andra sidan av bruden, så att min vän får tolka och bestämma sig själv?
Svårt. Hur jag än gör så riskerar jag ju att mista min vän. Det beror lite på hur mycket hon litar på mig.

För en gångs skull ska jag gå å lägga mig tidigt ikväll.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0