heltidsjobb.

Jävla räkmacksfitthelvete.
Jag har ju för mycket tur när det gäller jobb, det är orättvist!
Varför kan jag aldrig dela med mig av min fucking jälva kuk-räkmacka när det gäller JOBB!?!??!?!?!

Dels har jag ju chans att få heltidsjobb som truckförare.
Och nu fick jag nyss reda på att min arbetsgivare på bemanningsföretaget håller på att försöka fixa ett heltidsjobb åt mig!
Som lastbilschaufför! (antar jag.)
Har ingen aning alls om det är på grönsakshallen eller nån annanstans, har för mig att han har chaufförer på matbutiker och lite sånt smått o gott.
Det lät på han som att han verkligen försökte få detta åt mig.
(Vet inte alls hur det funkar med bemanningsjobb.)

Båda två ska vara med start i Januari 2010.
Jag vet inte alls hur jag ska reagera, eller agera om jag får båda!
SHIT!
Och det är inget som man bara kan "ge bort" till en polare.
Vi har ju vissa system på båda företagen som tar tid att lära sig.

Om jag får, och tar lastbilsjobbet kommer jag inte få jobba extra mer än 2 röda dagar i månaden har jag för mig.
Och om jag får, och tar truckjobbet så kommer jag kunna jobba extra sjukt mycket. Men jag blir inte av med Uppsala då.
HAHA.

Awsome. Jag kommer dö om jag får båda.
Jag känner mig redan nu som en idiot för att jag måste tacka nej till ett par timmars jobb ibland.
Fittmongo.

Fan, min mat håller på att bli kall.
Bara att bita i det sura äpplet och vänta tills januari. Inte så värst långt kvar.
Jag kommer återigen dö.
Önska mig lycka till och tro gärna att jag får, och väljer det rätta.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Om jag skulle vara dig skulle jag inte välja bemanningsjobbet om du inte har en chans och få heltid på kundföretaget sen. Jag skriver min uppsats om bemanningsföretag och de e skrämmande hur dem behandlar sin personal, eller snarare kundföretaget behandlar personal från bemanningsföretag. Men du väljer självklart själv =) Men bara ett litet råd och det kanske är en väg in på arbetsmarknaden i Stockholm :)

Kram

2009-12-29 @ 07:52:35
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0