Inne i funderingarnas värld.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!!! :D :D :D :D
Det är det enda som går i mitt huvud just nu!
WIIIIIIIIIIIIAOHOHOAHAOAOOAAAAAAAAH :D
Fick grymt bra besked idag. Dock är det inte 100 procent-säkert, å jag ska INTE ta ut segern i förskott.
Nejnej.
Det kommer finnas 1 fast tjänst från 8 januari, och jag har stor chans att få den. Dock så är vi (med mig inräknat) 4 st som vill ha den.
En snubbe har haft en väldigt lik tjänst ganska länge, tror närmare nåt år. Det enda som jag vet är negativt med honom är att han inte talar och förstår så bra Svenska.
Sen har vi 2 snubbar som känns lite osäkra enligt mig. Båda har kört truck, men inte testat på natten lika mkt som jag har. Samt att de har andra brister. Men man ska inte säga inte. De har som sagt kört truck mycket längre än vad jag har. (Och är i lite mer behov av en fast tjänt än vad jag är? Jag klarar ju mig, men det vore skoj att ha något fast lix.)
FAST! Jag är jävligt lättlärd, har testat på i princip alla uppgifter som finns på terminalen, förutom kontorsjobb.
Gubbarna gillar mig och jag är brud.
Lixom, jag LÄR ju få tjänsten bara för att jag är brud. Helt klart. :Ô
Så jävla orättvist om det skulle vara så...
"Du får väl hoppa in i bastun med *chefen så kommer du garanterat få tjänsten!"
Jo tjena. Det räcker väl med att han säger att han gärna vill ge mig en fast tjänst/mer jobb?
Vad jag ser som är negativt med mig är mitt humör, frågan om jag har lätt för att komma in i nattkörandet och hur fort det kommer gå för mig att bli "hemma" på motviktstruckarna!

Jag måste tänka på något annat, för jag tror verkligen att jag kommer få den tjänsten.
Synd att det bara blev 1 ledig, hade hoppats på 2 st lediga. För då hade jag ju nästan varit säker på att den ena varit min.
Som sagt, tänka på nåt annat så jag inte blir så jävla besviken ifall jag har fel.
NEJ!
Eller jo!
Om jag får den fasta tjänsten kan jag ju fortfarande köra grönsaker :)))
Jag trodde att det blev fuckat.
Men jag får väl offra helgerna, det är inte mer än så.
Om det blir som jag tror så ser min arbetsvecka ut såhär: Jobba 22.30 - 07.00 må kv - fre mo, 22.00 - 08.00 Sö kv - må mo. (som truckförare)
Sen Grönsaker 06.00 - 15.00 på lördagar. Då har man ju hela jävla fredagen på sig att slappa. Sen börjar man ju sent på söndagen = låååång lördag :))
Och jävlar, hörrni vad jag kan spara pengar! HAHA! (Ska man inte först tänka på att tjäna pengar? ;P)
Å då kan jag kanske KÖPA mig en lägenhet i Upplands Väsby istället för att hyra i 2a hand som det verkar bli.
OCH köpa mig min Type-R tidigare än beräknat! (en ny bil)

...Jag som sa att jag borde umgås mer med min pojkvän, pfft. Jag tror faktiskt inte att han lämnar mig för att vi ses för sällan, nejnej. Det går att fixa.
(Han har faktiskt sagt att om jag flyttar till Uppl V så kommer han fara till mig oftare, det går ju mycket snabbare för honom att fara till jobbet då ju =)) Och så kommer jag ju tjäna FETT med pengar så att jag kommer ha råd å åka te honom i veckorna ;P
Nu är vi i möjligheternas värld.

Åh :))
Ingen får ha lika mycket förhoppningar som jag har nu!
Visst önskar ni mig väl lycka till i det här, men om det får vara någon som blir besviken så ska det bara bli jag. Ingen annan.
Jag vet mycket väl att det är lika stor chans att det blir som jag tror, som att allting går käpprätt åt helvete/ner i stupet, fan vet jag.
När allt kommer till ytan så är jag en tänkare. Dagdrömmer jämt. Använder "Tänk om..." Otroligt, för baskat, förjävla mycket.

Nu, till mer vardagliga saker.
Jag har ont i ryggen :(
Det är för att jag sov i D's stora säng i lördags, jag får jämt ont i ryggen av att sova där!
Det går nog bort tills imorn.
Nu ska jag fortsätta kika runt på internet en stund, sen laga mat till mig själv. Halalslaktad kycklingkorv, den ni. Päronen som har köpt, så jag får väl bara ta och äta den... Och jag gör världens underbaraste stuvade makaroner, så det ska jag göra till.
Sen glo på tv och fara till jobbet igen :))

Min far lånade (tog) min gamla stereo, en sån där som har levt i närmare 20 år, tar CD och kassettband. Radion funkar bara om man har en ståltråd i antennen. xD
A, för att ha på moppen igår på lucian. Han hittade en bränd CD i stereon och lade den på köksbordet.
Jag tänkte: ÅH! Är det den skivan som jag har letat efter i snart 2 år?!?!
Satte i den i volvon när jag körde till jobbet imorse och det var definitivt inte den skivan jag trodde.
Hade aldrig hört den första låten förut. Men när jag zappade igenom så fanns det låtar som jag kände igen. En av dem tänkte jag lägga upp här =)
Alltså, en skiva som jag inte känner igen som satt i min gamla stereo - hur FAN har den kommit dit?
Och vart är skivan som jag har letat i 2 år efter?
Sorry dudes, jag tänker inte lägga upp den som jag menade "Disturbed - Land of confusion" Utan, en cover på den som In Flames har gjort.
Jävlar vad mycket bättre!
Hittade den när jag flummade runt nyss.

Men får försöka att dissa orginalet och tänka på att det är IN FLAMES som gör den här.
Svårt, men den är bra.
Och när vi ändå håller på så kan jag ju säga att det här + det där vita som faller utanför fönstret just nu, gör att rockerbruden inom mig tittar fram =)
Det var längesen.
Borde fixa fram lite nya metalskivor som jag kan nöta ut i volvon! =)
Här kommer en till!
Sen får det räcka!

Hope you'd like it!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0