Gamla bilder och SNÖ

Först så snoozade jag i en evighet, fast jag inte var tvungen. Råkade ställa klockan på prick 9 fast jag behövde inte gå upp förrns 9.35
Det kändes sååå: Hej jag går i nian, första snön har kommit och jag ooooooooooorkar inte gå till skolan, så jag snoozar så att jag missar en halv lektion för då slipper jag gå till skolan på hela dagen.

Och snöskottningen är ju otroligt amazingly snabb här i stan.
Igår när jag parkerade mördarvolvon så tänkte jag: Hmm, ska jag ställa henne på gräsmattan ifall det kommer mer snö? Nej, det gör det nog inte..
Så vips har vi en halvmeter snö :P
Ska ut och skotta innan jag far till jobbet, onödigt jag vet. Men hoppas på att det har lagt sig då och inte kommer mer förrns jag kommer hem från jobbet. Samt tar jag lite mer på föräldrarnas parkering då så de blir glada.
Det är ju såhär att jag har ett par val.
1) låta baby stå på vägen och kanske bli nermejad av en traktor.
2) köra upp henne på gräsmattan med MASSA snö under, lättare att få rost då. Inte bra.
3) skotta så det mesta försvinner och det inte blir LIKA lätt att komma rost, och jag har en parkeringsplats! :P
Lite fult kanske att ha en bil ståendes mitt på gräsmattan, men whattafuck. Vi har ett hål i häcken redan för att alla går där istället för på "gången", och gräsmattan blir inte så förstörd faktiskt.

Har tagit tummen ur arslet och lagt in egobilderna på datorn från mobilen. Här har ni!
 9/12 "Tjeeena fan nu är jag påväg till jobbet!"
9/12 "Tjeeena fan nu har jag kommit hem från jobbet och bytt om till myskläder!"
 14/12 "Tja! Nu är jag påväg till jobbet återigen och känner mig fett schnygg!"

Som jag har sagt, jag går jämt runt i vardagliga kläder, inget outstanding längre. Jobbkläder eller mysiga kläder.
Idag tog jag faktiskt på mig ett par jeans, lite tynre (tunnare) eftersom det är de enda paret som får plats under jobbrallerna ;P
Jag är lazy och orkar inte köpa riktiga långkalsonger, så jag använder 2 par strumpbyxor/leggings som underbyxor. Funkar finfint då det bara är lite kyligt ute. Men nu är det ännu kallare än så.
Fuck minusgrader!

Men det kommer ändå bli så att ja får hjälpa grabbarna på paketbandet och då kommer det bli fööör varmt med så många lager kläder!
(på paketbanan så kastar man upp paket från pallar och sen från banan ner i burar. Alltså sortera typ. Och vissa av paketshelvetena väger närmare 30kg! Och mååånga är så gigantiskt stora så att jag aldrig någonsin får tag på dem! Jag erkänner, jag ÄR svag!)
Och bara av 1 dag @ paketbanan (igår) så fick jag 2 blåmärken + 2 större rivsår på underarmarna.
I ÄÄÄM AMAZING I KNÅÅÅÅW!
Det var kul att hantera paket i början, när jag körde ut paket. Men inte längre, fyyy fan.
Och nu säger jag inte nej till pakethanteringen @ dhl för jag vill att cheferna ska se att jag klarar av typ allt, även det jag inte gillar.

Bara för det här skumma inlägget så får ni en skum låt, jämte allt annat jag har lagt upp ;)


Den här låten får mig att tänka tillbaka till vårkanten.
Kvällarna med brudarna i kompisens Ford galaxy och STUDENTEN! Peppen inför studenten!
Och M's mobiltelefon såklart ;*

Studenten är ett sånt där tillfälle som, jag tror ingen tycker har varit dåligt.
Man gör det till en bra dag helt enkelt.

Den här våren har varit helt fucking jävla underbar på sitt vis. Så många känslor och tendenser som kommit fram, som är från Annso när hon var kaxig och cool.
Shit, saknar den tiden. Falska rykten och allmänt falskspel. Fylla och strul.
Det hände så jäkla mycket och ändå klarade jag mig, jag var bäst i allt.
Kolla bara på höjningen av mina betyg ;))

BIRDIE 19!

Hahaa, det är nog inge kul för er att sitta och läsa om mina minnen ;P
Så jag slutar nu.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0