fotokåt.

Hun<3
Min parkeringsplats över vintern :)
Det där påminner mig om att jag seriöst borde sätta fast höger dimljus och koppla in dem så att jag kan använda dem i vinter.
Hur FAN ska jag göra? Äsch, med buntband och självborrande skruv går allt.

Jag är jättemegarastlös idag.
Borde åka och köpa julklappar till mina syskonbarn, men vill inte fara själv.
Och hur många är det av mina vänner som är lediga vid den här tiden på dagen?
Såg att grannkillen kom hem nyss, men honom har jag inte pratat med på över ett år. HAHA!
Tänkte bara nämna, eftersom att han är hemma nu. (Killen e ett år yngre än mig och går sista året på gymnasiet.)

Kollade i Elgigantens reklam imorse och såg en Nikon digitalkamera för 990 kr, funderar på om man ska ta och köpa den. Men fortfarande funderar. Det är inte lixom prio 1 på min köplista....

Fick höra att min pojkvän jobbar dubbelskift nästa vecka, då jag är ledig. FY FAN!
Hoppas att jag blir frisk/are och kan hänga på gymmet då. Och kanske umgås med lite vänner.
Han kommer alltså jobba typ 07 till 19, om inte senare.
Galning. Men vi är nog ganska lika på den punkten, båda 2 gillar att jobba.
(Eller så är det så att han vill tjäna mer än mig för en månad ;) .)
Usch, nej, vad elakt sagt.

Jag ska inte spåna vidare på det där.
Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Ida

Uppsala är inte så långt bort, en knapp timmes restid bara, men Bella är svår att ens få utanför dörren så för henne är det nog en lång resa : ) Nej jag skulle aldrig ta emot pengar från en "främling", inte till en veterinärkostnad! : ) Men det var ett bra tips, jag borde ringa och höra med dem. Ja veterinären som vi går till, kostar 1000 spänn för bara en rutinkontroll, vågar inte gissa på vad en eventuell operation skulle kunna kosta! Om det nu behövs någon sådan. Kastrering var ju uteslutet om hon inte kunde gå ner i vikt (så, ja, uteslutet ^^) men om det är något annat som måste opereras.. I donno. Får försöka ta ett lån, av nån, fast jag har så mycket skulder redan och det är jobbigt att be sina syskon om hjälp tycker jag : / (och det känns inte så kul att inte veta när och hur man ska kunna betala tillbaka)



Men hon mår mycket bättre nu än hon gjorde för några veckor sen, så himla skönt! Fast det kanske bara är tillfälligt, hon har ju lite ont ibland fortfarande, och kisset hamnar lite här och där.. Men ändå, mycket bättre. Hon är gladare och spinner mycket, förut bara gnällde och fräste hon.. Usch, det är inte kul då.



Mycket snö hos er också, ser jag! : )

2009-12-16 @ 14:59:43
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0