Fall out boy


Har fått för mig att de sjunger: This ain't a scene, its a goddamn dancefloor!
Har dock inte kollat upp om det är rätt, men jag tror inte det. Min text är iaf mycket bättre (A).

Fick tuppjuck och slog på bandit rock idag när jag körde lastbil. Eftersom min sexy-låt kom aldrig upp på radio 107,5 :(
Då var det den här som spelades, tamigfan lika bra typ.
Får mig iaf att röra på höfterna och upp med armarna i luften :))))

Idag har jag färdats i sex (6) Olika transoprtmedel. Den ni!
SEX JÄVLA OLIKA TRANSPORTMEDEL!
1) personbil - till jobbet
2) tung lastbil - at work
3) T-bana - från jobbet till centralen
4) Pendeltåg - eftersom jag precis missade tåget så tog jag en pytteomväg genom uppl väsby
5) Upptåget (typ blandning av ett pendeltåg och ett riktigt tåg.) Till uppsala.
6) Buss, en grön bussjävel hem till mig.
Och inte nog med det så har jag åkt till uppsala 2 gånger idag. Höhöhöh.... Kör ju med alstbilen till uppsala för att leverera här, sen tågreshelvetet till uppsala.

HAHA!
Sades igår när vi var ute med volvosarna och grabbsen:
"Åååkej, vi åker från uppsala, till uppsala genom knivsta? Fett omväg, är det verkligen den kortaste?"
JA! >_<
För er som hittar så kan ni nog fatta vilken väg jag menar, från Sunnersta till Sävja typ. Då genar man genom Knivsta (enligt skyltarna).

Iallafall, på pendeln så satte jag mig vid ett dubbelsäte för 6 pers och 5 ynglingar kom och fyllde upp resten.
De lär ha gått i 8an, 9an typ. MAX första på gymnasiet. Nej, det tror jag inte.
De snackade först om supa och grejer och vad de skulle göra om en brud kom fram och frågade ifall hon fick ge han en käftsmäll. Jag höll på att garva lite där, mwhahaha...
Sen snackade de om att resa sig för en äldre på tåget, ena killen höll definitivt inte med. Han var heeelt emot!
Han ba: Nej, fan är du sjuk? det skulle jag ALDRIG i livet göra!
Jag var seriöst påväg att puckla på honom, jag såg framför mig de närmaste 15 sekunderna. Jag flyger på lillskiten och matar å matar slag, traskar sedan över honom och ut på min plattform för att byta till tåget hem.
-Det gick absolut inte till så, utan jag vände bort blicken och höjde musiken på mobilen och fortsatte lyssna.

Jag vart helt enkelt så jävla arg.

Sen var jag ju redan lite småarg innan för att båda plupparna till mina hörlurar har försvunnit, så det gör pissont att ha plupparna i öronen.
Och jag blev arg en gång till för att jag fick syn på några, eller flera av uppsalas fjortisar. Gud, deras språk gör mig så jävla arg.

Jag hatar uppsala.

Får se om jag tar mig till gymmet ikväll och gör av med lite adrenalin och hat.
Känns som att det är dags för det.

Det enda som har varit bra idag är typ, jobbet.
Reflekterade lite med transportledaren om hur det har gått för mig hittils och sånt.
Det visade sig att jag har jättenegativa tankar om mig själv. Jag tror att jag gör massvis av fel men det är sånt som de antingen räknar med, eller inte är så farligt eftersom det finns de som gör värre saker ;)
Tex trasha lastbilen? Har kört i ungefär 3 månader och inte gjort en skråma på någon av lastbilarna =)))
Och glömma någons leverans på terminalen. That's a huuuuge tabbe! Som jag aldrig har gjort.
Tacka distributionskörningen för det ;)

Och nu blir nätterna bara kortare å kortare! YEEEEEEEEES!
(det blir bara mer å mer ljust om dagarna ute)
Äntligen vänder det tillbaka!
Gud så jag längtar till värmen! :)))

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0