...

Jag hade något jättebra att skriva om.
Men glömde bort det i vimlet av kommentarer och Facebook.

Jag vill aldrig bli varken gammal eller handikappad, så är det bara.

Klockan börjar bli mycket, och om inte jag rör på mitt arsle så kommer jag aldrig iväg till stan för att shoppa.

Ååååh, jag måste ha med mig mina arbetskläder och kängor i en väska, för hur kul är det att ta av och på kängor, raggisar, vanliga kläderna PLUS långkallingar, femtio tjocktröjor tex. För att testa 1 linne, 1 par leggings och några par skor?

Aanäej, här kan jag ju inte sitta och dega.
Pusshejs.

Btw. När jag för en gångs skull faktiskt lyssnar och kollar vad det är för låt som spelas på radioseven, så är det just
Scotty - He's a pirate <3

Tänk er mig och min Primera och BASJÄVLARNA med den låten <3 <3 <3 <3 <3 <3
(Jag erkänner, jag saknar primeran sjukt mycket. Det var så rätt, hon och jag. Min Pälskling. Måste kolla upp om hennes nya ägare har tagit hand om rosten och fått igenom henne i besiktningen :))
AAAAAAAAH HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0