...

Alltså, jag fkrulle verkligen behöva en egen dator, helst portabel, som jag kan skriva ner alla bra tankar på.
Har snart samlat en hel bok i huvudet.

Vart ska jag börja?
Om dagen eller tankarna som gått runt i veckan?
Kan ju börja med dagen. Har bjudit mina föräldrar på finmiddag och lite alkohol på krogen. Fy faaaaaaaan vad det svider i plånboken :O Hur FAN har de haft råd att försörja mig i 19 år?
Och imorn ska jag inte köra lastbil. Eller, jag ska jobba, men inte på ett jobb där det krävs att jag har noll i promillehalt :D SKA HA HOMEPARTY! Fast i den fysiska butiken. Men ändå.
Mitt första ever. Alla andra har ju blivit inställda. Å det här går inte att backa ur nu. Kommer bli grymt najs.
Så, jag tog ett par drinkar och någon cider jag med. Skyller stavfel och osammanhängande meningar på att jag är alkoholpåverkad ;P

Så.
Jag ska nog fasiken ta å bli extremalternativ och gå runt med gasmask eller något. Ta fram mina gamla ravekläder och sätta i dreads i håret. Sånna där plastkorvar (cyberlox) i håret, som jag har velat haft ända sen jag blev stalker på lunarstorm. (stalkade/kollade in/bevakade en brud som kallade sig för plasticfuck på den tiden. Sen gick det över till bilddagboken. ääääsch...)
Iallafall, gasmasken.
För att det inte finns rökrutor utomhus. Borde finnas. Fine att idioterna vill få cancer, och pesta ner sina egna lungor. Men JAG VILL FÖR FAN INTE HA TJÄRA I MINA LUNGOR! För att DU röker!
Luktar så jävla illa, ibland får jag hosta och nästan jämt får jag migrän av att andas in skiten. Och som många andra - mina linser fuckar sig när jag går "i" cigarettrök.
Så, om jag går en helt vanlig dag från jobbet till bussen, får jag migrän. Av att det finns idioter som röker på allmän plats. (Hon måste ju vara helt störd, tänker ni säkert.)
MEN VAFAN SKA JAG GÖRA? Gömma mig för alla rökare? Bara vara inomhus? Gå med gasmask utomhus?
Sen den här vidriga lukten blandat med en kall vinterjacka. Sitter man på en varm buss, kanske har tagit av sig jackan. Så kommer någon som precis har rökt. Å det luktar så jävla äckligt.....

Jag har vänner som röker, men när jag vet att jag ska vara med dem när de röker (typ på krogen), så förbereder jag mig och tar migräntabletter innan. Och försöker undvika linser å sånt shit.

AAAAAAAAAAAAAAAAGHHH oseriöst inlägg!
Jag pallar inte sätta mig vid datorn varje jävla dag för att skriva ett bra inlägg. Fan.
Nu bor jag ju typ hemma igen, i uppsala. Och min dator här är väääärldens segaste.

Nä, deal with it.
Om du tycker att jag verkar intressant så fortsätt läs för all del. Och vänta tålmodigt på nästa inlägg :)
Men om du inte gillar detta, så skit it.
Jag är ingen läsar-jägare. Jagare?
Vill bara att nån ska höra mina åsikter. Få bekräftelse om att jag inte är ensam.

Sova i min, MIN säng (som var det första jag köpte när jag fick min första lön jag betalade skatt på ;P), som är så grymt jävla hor-skön så det finns inte!
<3 ikeas hårda sängar

By the way, jag saknar kvällarna och dagarna med grabbsen.
Humorn, ärligheten, flummet.
Vad sägs om krogen en lillördag?
Grejen är ju den att äckliga skabb-muppar stöter inte på en när man är med grabbsen. När man dansar med killarna så kommer inget äckel och ålar sig vid en. DÄREMOT kommer brudarna som grabbsen vill stöta på, och stöter på mig.

Åh, kvällarna på MAX efter skolan <3
Iofs så minns jag bara 2 tillfällen.
1) När jag och Mister G snackar om killars kukar. Så jävla värdefullt samtal, du fick mig inte att ändra syn på dem ;)
2) När jag och exet träffade på M och hans dåvarande flickvän C.
Om du läser det här, C, du minns också den dagen. Och på ungdomshälsan. Sånna små saker betyder så grymt mycket, dom försvinner inte bara ur tomma intet. Det går inte en dag utan att jag hoppas att du har det bra utan mig. Ibland fäller jag till och med ett par tårar för att tankarna på hur jävla mycket du har sårat mig, kommer upp.


Bwääääh. Alkoholen tar över >_<
Borde ha slutat skriva där om att jag skyller på alkoholen för osammanhängande meningar och shit.

Slänger in min ringsignal till mobilen ifall någon vill lyssna :)
"Do it now, make it good ;)"


Tack, än en gång, älskling. För att du är (typ?) ravare/dunkadunka-nörd och diggar samma musik som jag ;)

För er som inte har sett oss, jag slänger in en gammal bild på mig och min pojkvän. Snart ett år gammal?
Tack, baka (veven :D) för att du tog den!
Jag och daniel @ korridorsfest i flogsta
Jag vill ha svart hår igen :(
Nån som har sett mina stora ringar? (de jag har i öronen på bilden) De är puts väck :(
Eller nån som har ett par över som inte används och jag kan få?
Kan skicka ett frankerat brev (A)

Åh, jag borde egentligen sluta skriva. Men vafan.
När jag ser på bilden på oss, så jävla många minnen flyger liksom rakt igenom mig, hjärtat dunkar såå mycket snabbare, alla tankar på alla bra minnen liksom ligger och gror i varenda blodådra.
Åååååh, känslan gör att jag skulle kunna släppa allt och bara älska dig.
Slänger in den andra bilden som togs samma kväll ;P
Den är så grymt mysig, man ser kärleken mellan oss. Dock var vi nykära där ;)
Jag och daniel @ korridorsfest i flogsta
PUSSHEJS!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha du e så jävla underbar...



Och såklart du ska vädra din åsikter... Om nån tar åt sig och oj då... deras problem... (säger jag som e rökare dessutom :-p)



Och jepps. Du O Daniel passar så jävla bra ihop! <3

2009-12-05 @ 09:37:15
URL: http://sussiesliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du passaar toppenbra i ditt svarta hår =) Jag har själv råkat bli svart hårig.. and like it. Ni är verkligen söta tillsammmans på korten du och Daniel.



Sandra J

2009-12-05 @ 11:16:55
URL: http://donnanwildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0