...

Alltså, det är så jäkla utmattande att jobba 8 timmar utan rast.
Och nu med det nya systemet. Vi har slopat att leverera med att skriva på papper.
Det är svårt och tar lång tid.
PLUS den där satans jävla fitt-halkan på marken!

Jag var så jävla arg och less igår när jag tog volvon från det ena jobbet till det andra, så jag kom på sladd in på terminalen. Illa, illa. Men jag lyckades räta upp skiten och INGEN människa eller lastbil kom till skada :)
Stolt där.
Men vem vet om jag har lika tur nästa gång? =/

Jag är ju en sån som måste testa på själv innan jag vet om det är farligt. Typ.
Kan ju inte lyssna på folk som säger: AJfan du har dåliga vinterdäck, kör lugnt!
Jo tjena. NU vet jag att jag ska ta det lugnt.

Och jag kommer komma fet-försent idag.
Är inte ett dugg sugen på att köra lastbil. Inte att köra truck heller.
UHUUUUUUUUU >_<
Vill bara ligga hemma och sova just nu.
Låna ett par barnfilmer av grannen och ligga under täcket med lite glass typ.
Tills solen kommer fram igen.
Det låter bra.

Svar på kommetarer:
Alltså Marie, jag är sugen på att dricka alkohol, men Fan inte på att bli sådär olagligt å odrägligt full igen ;P
Syster, det kan vi gärna göra.

Nä, nu måste jag springa.
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0