Down today

Jag är helt slut i mina ben idag!
Av nån anledning så känns det som att jag är bakis dagen efter dagen efter.
As usual.
Igår var jag fan på tipptopp, seriöst.

Och tanken på att jag ska behöva borsta av och skrapa rutorna på TVÅ bilar idag gör ju inte saken bättre.
Sov dåligt inatt med, har lite lite lite ont i övre ryggen.
Och jag har inte all tid i världen på mig idag. Fan.
Klockan är snart elva och jag ska: Skjutsa farfar till affären, packa, göra matlåda, vara på jobbet prick ett.
TVÅ TIMMAR!
När bara själva grejen att göra en av bilarna klar - tar tjugo minuter. Då är 40 min borta och jag har en timme och 20 min kvar. Helt jävla absurt.
Jag kommer aldrig orka jobba ända till åtta ikväll.
Och hur slut kommer inte annso vara när hon kommer fram till sin pojkvän? =(
Och huuuuuur jävla negativ kommer inte jag vara på jobbet IMORN?
=(((((
DET suger.

Jag vet att ni älskar låtarna som jag lägger upp.

Personligen så tycker jag att den andra är mycket mycket mycket bättre!
Å när vi ändå är inne på bumble bees.


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0