dagens events

Håller på att packa trunken just nu.
Jag bojkottar att betala parkering, och de finns inga gratisparkeringar nära mitt gym, så jag tänker ta bussen idag.
Först ska jag till Lustgruvan, sen till gymmet. Nånstans där emellan, kanske före allt, ska jag tralla lite på stan och leta leggings. Såg nåt ställe som hade precis sånna jag vill ha, å typ 2 för 1. Great eftersom jag är världsbäst på att ha sönder mina....
Ska köpa med mig en sallad på riXos när jag ändå är där nere, och ha till lunch. Sen Efter gymmet blir det jobba av.
Ska stanna kvar en stund efter jobbet och kolla på de sista avsnitten av scrubs :*
Tror inte att chieferna har något emot det ;)
(Hey, jag slutar 20.00 och programmen börjar 20.00! Kan inte missa en hel halvtimme!)

Yeeez, iväg och packa nu.
Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0