Cool.

Idag känner jag mig cool.
Fastän idag inte är mycket annorlundare än andra dagar.
Kanske beror på att jag har fått lön =))
Känner mig rockig.
Yeah.

Supermysig låt. <3
Minnena till den här har lyckats tyna bort, och det är skönt.
Jag känner att det finns nånting där, men jag kan inte sätta fingret på't.
Skönt.
För en gångs skull.

Idag ska jag fara till Skärholmen och strosa runt hade jag tänkt.
Det ska bli mysigt.
Jag ska bara köpa 1 linne och kaaanske en tjocktröja. Och kanske lite mat.
Har fan käkat kycklingfile hela veckan nu :^) *suckande smiley*

Å ni måste ju hålla med om att den här är bättre än den första jag la upp!
Pfft.


Å när vi ändå håller på så är här en duuuuuuuuuundernajs låt när man är på bra humör och gillar rockigare låtar!
Ogillar att Children of bodom har gjort en så pass lugn låt, men det är ju faktiskt en cover. Så det är OK.
CoB gör ju annars lite hårdare shit - riktigt bra grejer!
Har sett dem live 2 gånger ;D


Lyssna och bli å lika bra humör som jag nu! ;D
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0