Body art.

Jag känner för att impuls-tatuera mig.
Dåligt, dåligt.
Jag vet vad jag vill ha som nästa motiv.
Men jag vet inte vem jag vill tatuera mig hos. Absolut inte samma som innan...
Ifall någon inte visste, så har jag en jättetautering i svanken. Grymt stolt över den. Ångrar mig absolut inte!
Haft den i strax över ett år nu.
Jag har ju satt en egen begränsning, att jag får bara göra 1 piercing/tautering per år ;P
Equals jag har 19 arts/sticks på min kropp just nu.
*dubbelräknar*
SHIT! Två av hålen i öronen har växt igen! Så jag har bara 17 st!!!!
Nu ska ni inte tro att jag gjorde ett hål när jag var 1 år, ett hål när jag fyllde 2 o.s.v. utan för några år sen blev jag nålälskare och använde öronen som nåldynor... =/ Jag kom väl upp i 14-15 st och kom på att nej, nu räcker det. Året som jag fyllde 18 gjorde jag en tatuering, året jag fyllde 19 piercade jag tungan.
Det är ett heeeelt halvår tills jag fyller 20, jag orkar inte bara sitta och vänta på att jag ska få göra min nästa tatuering om ett helt HALVÅR! Bah :(
Nej, jag skiter i att jag får gå på systembolaget och komma in på fler klubbar/barer när jag fyller 20. Vafan jag kan få ut stark alkohol nu om jag vill? Jag har redan varit på några klubbar där det är 20?
Jag känner inte att jag måste, typ.

Iallafall, jag vet ungefär hur hela min baksida (förutom benen) ska se ut. (alltså ryggen och baksida av armar)
Har ju min hammare i svanken, som går från mynthålet till revbenen :)))))
Sen ska jag ha 2 drakar och lite krimskrams, typ ryggtavleliknande. Sen 2 texter på baksida av överarmarna. Vet vad det ska stå, men inte textstilen. Vet på't ungefär.
Sen vill jag ha den jag funderar på nu. Vill inte berätta vad det är förrns jag har gjort den.
Men den är väldigt enkel, jag funderade på ena revbenet, alltså hela sidan. Är ruskigt sugen, men när jag tänker tillbaka på hur JÄVLA ont det gjorde att bara tatuera kedjan, en liten snutt på revbenen... Njae, jag väntar nog med det isåfall. Tills jag kan klara av att sitta stilla under ett tatueringspass.
Det gjorde så helvetiskt ont, näe, det får vänta.
Så funderade jag lite på att göra den ca 1-1,5dm stor i nacken!
I mitten, börjar där nackhåret börjar. Och slutar ungefär, om jag står avslappnat med axlarna nere, så ska den sluta i längd med lägsta punkten på axlarna. Ni kanske förstår?
Jag funderar på om jag ska gå till en tatuerare i stan och kolla tider och pris på den tatueringen.
Kommer nog ligga på runt en tusenlapp, och om jag får tid strax efter nyår så kör jag på det ;D

Vad tycker ni om en liten tatuering i nacken?
Inte så liten som ett kinatecken, men den är diskret. Och jag tänker faktiskt inte raka av allt mitt hår, så jag kan ju dölja den ;P
Då är bara frågan om det kommer göra ont.
Men vafan, måste ju testa själv för att veta?
Kommer se grymt ut när den är i längd med hammaren <3
Skulle bara vilja ta bort lite ärr och leverfläckar på ryggen (kan man göra i ps ;)). Då jävlar kommer jag ha den snyggaste ryggen ever!

åh!
pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0