Bildinlägg.

Tog en del najsiga bilder idag.
Dock den sämsta fotoshooten jag gjort EVER!
Kan bero på att jag suger på att fota rörelse i mörker och inte vet hur man gör.
Någon som har tips?
Har en Nikon D40 och bara slummat igenom instr. manualen...
Nu gjorde jag så att jag ställde ISO och vitbalans på det högsta, inte auto. Sen fick det räcka.
Har ändrat lite vitbalans i datorn på vissa.
Titta och tyck!:

Enda kvinnliga föraren i racet med 2 tomtar =)
Två supercoola yngre killar på flakmoppar :)  Diggar deras pimpning!
Julgran @ en moppes framgaffel
Farsans bygge :))
Här kommer gänget uppifrån domkyrkan!
Två härliga byggen med julgran och allt! =))
Min darling<3 Jag skulle ha gjort den här vitare, men jag orkade inte. Den har sin charm iallafall. Är ju min mördarbby :))
 HUN! <3
 Skulle vela flytta ljuset från arslet till framskärmen typ och mörkat bilden.
Tidsfördriv
Den här bilden gjorde jag stor, eftersom ALLA måste se den!
Den SKA se "gammal" ut.
Jag fick stå på min bils tak för att få det här perspektivet. Synd att den parkerades bil halva front hamnade i bild. Skulle inte fått med tillräckligt om jag zoomade, och om jag vred på kameran så hamnade min bil i bilden istället...
Den ser så dyster ut, fast så jävla cool. Stämning liksom.

Sen kan ni ju tänka på mig när ni är i skolan eller på jobbet från 8 till sexton imorgon.
För jag ska jävlarimig jobba kl06-11 sen hem för att chilla och äta, kanske sova en timme? Och sen tillbaka till jobbet och köra kl16-20 >_<
Jag ska egentligen inte klaga, absolut inte. Det är timmar.
Och de bästa timmarna :)
För jag ska hjälpa chaufförerna med truckning och lastning! =D
De härligaste chaufförerna som finns typ!

Något som grabbarna på grönsakshallen sa i lördags när jag jobbade:
"Fan va skönt att ordinarie på Uppsala är tillbaka!"
Kan ni tänka er hur JÄVLA härligt det kändes att få höra? Att jag är ORDINARIE på ett område! :D :D :D
Å sen den där snubben, om du läser det här så ber jag dig att sluta.
Han kallar mig jämt för "the queen of Uppsala".
Hur sjukt låter inte det? Och påfrestande? Och creepy?
Annars så diggar jag stämningen där enormt mycket.
Skulle vilja veta hur det är att köra där även på vardagarna =)
Men det kommer säkert tillfälle för det sen ;P

Jag har lagt upp så mycket bilder nu, så det blir ingen låt från youtube tyvärr.
Men om jag hade orkat så hade det varit någonting av Taylor Swift, för lite så känner jag idag.
Kär.
Läggdags nu!
Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0