Bad hair day, minst sagt.

Idag har varit nära på fruktansvärd.
*erasing the fucking whole day*

Näärå, men jag har fått ett nytt smeknamn! Läste det på A's blogg =))
Amse-pamse-phö! DEN NI!

Började med att jag snoozade som fan imorse vid femtiden. Gick upp och fick inte i mig någon frukost mer än en vitaminbrustablett. Näsan rann och huvudet kändes som en isballong.
Nä, jag slängde iväg ett sms till chefen o sa att jag kommer bara in å jobbar på kvällen.
Jag somnade om, blev väckt av chefen på lastbilsjobbet som smsade och ville att jag skulle komma in och köra. Jag ljög och sa att jag skulle köra truck hela dagen och inte hade tid till att köra lastbil. (jag sov, okej? och kände mig sjuuuukt fail, och sjuk)
Somnade om och vaknade vid tio, tog en vaaaaaaarm dusch och märkte att andra chefen hade ringt, ringde upp och fick prata med dem båda (från dhl). Jag ska jobba fulla dagar nästa vecka, det tackar vi inte nej till =)
Sen tog jag 2 skrap-tag på volvon och tänkte: NEJ, jag vägrar åka den här fittbilen idag.
Sprang in i garagedörrn *ordagrannt, jag hade glömt att jag låste dörren.
Hämtade nycklarna till v40in och skrapade rutorna på den bilen istället, satt 10 minuter i med full värme på och väntade tills jag skulle få sikt i rutorna.
Tuffade iväg till A och busade lite med hennes "lånekatt" såååå jääävla sööööööt kattunge!
Hur ska jag nånsin klara mig utan katter? =(
Jag är ingen hundmänniska, that's it.
Aja, vi for till gränby och kollade lite, shoppade lite, sen nya max för att käka.
Bestämde lite inför morgondagen och så släppte jag av henne hos sig och tuffade sedan till jobbet.
Jag köpte massa förkylningspiller, så nu jävlar ska jag bli knarkare. Så att jag inte är såhär jävla förkyld imorn alltså!
Det var ganska dumt att jobba när jag var så här pass sjuk. Skrev liiite fel X antal gånger och onödiga grejer. Typ åkte halva terminalen för att hämta 1 tompall. Sen tillbaka för att hämta en till. Varför inte bara ta 2 på en gång?
Aja...
Blev iallafall tackad för att jag kom in iallafall. Vad kan jag säga, de behöver mig ;)
Blev hemskickad en timme tidigare när vi bara hade 1 bil kvar att vänta på, och det känns bra.
Fick erbjudande om att gå runt och kolla den sista timmen, om någon chaufför hade missat att märka upp något gods, men jag sa nej och åkte hem.
Kollade på polisskolan 3 med pappa och sen åt jag halva matlådan som han gjorde iordning åt mig igår.
Han kokade ihop nåt skitmysko med torsk. Trodde inte det skulle smaka bra alls, men det gjorde det! Och jag har en halv portion kvar till imorn!
Yaaaay.



Så där känner jag lite just nu.
I don't ever wanna be like you!



Jag lovade mig själva tt inte skriva ett för personligt inlägg, som igår.
Så jag slutar här.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0