äntligen i sthlm.

Nu är jag äntligen i sthlm, skriver på min pojkväns stationära dator @ hans lägenhet i Norsborg.
Han stack till jobbet för snart två timmar sedan och kommer inte hem förrens om minst elva timmar.
Jäkla idiot =(

Och nu håller jag på att bråka med tvättstugan, fight the fear liksom.
Och vi har ingen frukost hemma.
Eller typ gröt och jordgubbssylt, men jag är inte det minsta sugen på det.
Å är less på att dricka vatten.
Och det enda jag kan äta är en eller två kycklingfiléer som ligger i frysen.
ÅHFAN! När jag använde hjärnan och tänkte till så kom jag ju på att jag har lite nudlar i skåpet =)
Kan man ju mixa och äta till brunch. För jag orkar verkligen inte föra över pengar och gå o handla nu. Inte en chans.

Mat -> ta in tvätten -> kolla på smallville -> sova
Sen får vi se vad kklockan är när jag vaknar.
Jag tänker inte ens försöka vara sysselsatt idag. Jag vägrar. Inte någon gång fram till juldagen.
Jag tänker bara göra det som är ytterst behövligt för att jag inte ska gå hungrig eller frysa.
That's it folks.

Eftersom ni fick flera klipp från youtube igår så blir det inget idag.
Nooooooooodeltajm!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0