Annso måste:

Kom på ett antal grejer som jag verkligen måste göra.. Men glömt bort det jag skulle skriva och kommit på nya grejer.

* Söka ett fast jobb, gärna som maskinförare
* Söka lägenhet/ställa mig i kö
* Bli frisk
* Ringa till Sats å säga att jag inte kan gymma på 3 veckor eftersom att jag är förkyld, så de spärrar mitt kort och jag slipper betala i tre veckor.
* Fara till stan och handla den där jävla nyårsoutfitten innan den försvinner!
* Umgås mer med min pojkvän
* Borsta tänderna

Annso vill:
Köpa massa saker till min bby tex ljudsystem, kjolar, fixa fläkten/spjället, fixa porrbelysning och dekaltrimma.
Bah :(
Jag som ska köpa ny bil ju!
Åh! Måste lägga ut sommarhjulen för säljning!
Och vinterhjulen från primeran...
Och tillslut lägga ut bby för säljning.

Kan jag inte bara behålla henne och betala pissdyr skatt och förvisso mindre dyr försäkring tills i sommar? Så att jag kan få visa upp henne som stolt ägare på volvoträffarna?
Det skulle vara så fucking jävla awsome!
Men onödiga pengar :(
Och svårare att sälja en bakhjulsdriven skrotbil på sommaren än vintern...
Min skrotbil, min baby.

Jag tuffade med henne ända ut till landet - Järlåsa och ett par mil till. Till S.
Och när jag var utanför Lurbo (för er som hittar. Men för er som inte hittar - på landet.)
Då stod en rockerkille och väntade på bussen. HA!
Han såg väl ganska cool ut, som andra rockers. Skinnjacka, svarta tajta jeans, massa nitar, långt hår.
HAN GLODDE SOM FAN PÅ MIG OCH MIN BÄJBY! ;D
HELL YEAH ;)
Slänger upp en bild på darlingen för er som inte har sett henne.
Min bil, och älskling <3
Vem tycker INTE att det ser ut som att en rocker äger den liksom? ;)

Appropå rockare. Och rockringar.
Jag kom på ett måste till!
* Fixa biljetter till METALTOWN TVÅTUSENTIO!
Hoppas att bruuuuurshan har kvar lägenheten i Gbg då så jag kan bo hos honom :))
Det är ett otroligt jättemegaviktigt Måste!
Tror nästan att brorsan kanske vill gå tillsammans med mig.
Kulkul.

Ne, nu är det dags att sova.
Tidigt som fan!
Måste vänja mig inför lördag.
Fy fan, upp tidigt som ett as för att jobba! Jag börjar 0600, alltså sexhundra timmar I JÄVLA STOCKHOLM! Betyder att jag borde gå upp vid fyrahundra timmar. På morgonen? På natten?
Men fan vad härligt att brumma på E4an då :))

Aja.
Imorn blir det: hjälpa farfar -> stan -> jobba -> smitta ned scouter med min förkylning @ Deepcreek -> sova
So long!
Pusshejs :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är stövletter med lite skönt foder i, boot-style, lite högre skaft och nitar, yes! Åh, men de finns aldrig i min storlek, den är alltid slut!! 38 lixom, det har väl typ halva jordens befolkning eller nåt! Gah! Jag måstemåstemåste ha dem!

2009-12-10 @ 23:03:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0